fredag 5. mars 2010

Jeg fant et herlig bilde av minste tulla på mobilen min. Det måtte bare deles. Glimt i øye har hun iallefall! Hun går og går og går dagen lang, begynner å bli ganske stødig og faller ikke så mye lenger.
Da jentene var på ferie hos mommor og moffar kom vi over " Vannfugler". Jeg husker de fra jeg var liten og ble straks fasinert!. Måtte kjøpe med et par stykker. Semine ble også betatt med det samme. Det er bare å fylle lit vann på denne plastik fuglen, og blåse, så kommer det nydeligste fuglekvitter ut.

Som dere skjønner har jeg overført bilder til pc fra mobilen og her dukket også dette nydelige prinsesse bildet opp. Her leker Semine og Frida i sommerhuset vårt i Danmark. Vi gleder oss til årets første tur i april!

Her er Semine og meg på trilletur med babyene våre. Vi gikk en lang tur. Det var kjempe kos!

Semine har dansedilla for tidan, og lillesøster vil gjerne være med. Her er de begge i full dans til Aquas " barbiegirl", som er den store hitten, og går repeat hele dagen hos oss for tiden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar