onsdag 28. april 2010

Semine har sluttet med sutten, så det er litt tøffe tak om dagen. Men hun er veldig flink. Hvor er det så blitt av sutten, vel konsentrer dere litt nå, for historien er litt kompilsert, og Semine har vært veldig klar hele tiden på at det var nettopp slik hun ville ha det. Jo, vi har altså gitt suttene til suttefeen, ( som hun har hørt om i Danmark) Suttefeen hentet suttene på trappen, etter at vi hadde ringt henne. I bytte fikk Semine en stor pakke som altså er dukkehuset dere ser på bildet her. Historien slutter ikke her, nei da, suttefeen har nemlig fått beskjed om å fly suttene til kaptein Sabeltann som skal putte dem i suttekista si, som vi selvfølgelig må ned å kikke på i sommer. Henger dere med? Vi synes litt synd på jenta vår som sliter litt med å sovne om kvelden, gråter litt og synes selv dette er veldig vanskelig. kjenner jeg får litt vondt når hun ser på meg med tårer i øynene og sier:" mamma jeg klarer ikke dette". Jeg prøver å motivere så godt jeg kan. La oss håpe at hun slipper å slite for lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar